Weer thuis - Reisverslag uit Achel, België van Pim en Lisonne Kempen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Achel, België van Pim en Lisonne Kempen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: PimenLisonne

Blijf op de hoogte en volg Pim en Lisonne

18 Maart 2012 | België, Achel

Wij zijn alweer een tijdje thuis en zijn nog steeds die geweldige indrukken aan het herkauwen maar aan elk verslag komt ook een eind en dus ook hieraan. Wij willen onze vrienden Fons en Myriam Verhulst van Amazing Africa bedanken voor de samenstelling van deze fantastische reis die ons naar de mooiste plekken,heerlijkste eten heeft geleid, daarnaast zo'n fijne contacten met mensen heeft opgeleverd en we hebben fotojacht kunnen maken op alle dieren die maar denkbaar waren dankzij de inzet van "onze" rangers. Pimmetje heeft links gereden en over vele. " ondergesgikte " paden en door rivierbeddingen, ik heb redelijk genavigeerd met behulp van de bijbel van Fons, TomTom en plaatselijke bewoners met wie we heel bijzondere ontmoetingen hadden. Bedankt Gavin,Julian,Regard,Richard,Bruce, Fish dat je jullie ervaring met ons hebt willen delen en de kers op de taart de gruwelijke verwennerij van gracie, renate en rhino op onze laatste bestemming Kubu Lodge in thabazimbi.
En ook onze supporters niet te vergeten! Zij hebben toch maar elke keer de moeite Genomen onze epistels te lezen en ons aan te moedigenTot de volgende reis! Pim en Lisonne

• 18 Maart 2012 - 17:02

Ger En Piet:

bedankt voor de verslagen.
    wij hebben er van genoten!