Plettenberg de zeehonden en de katten - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Pim en Lisonne Kempen - WaarBenJij.nu Plettenberg de zeehonden en de katten - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Pim en Lisonne Kempen - WaarBenJij.nu

Plettenberg de zeehonden en de katten

Door: PimenLisonne

Blijf op de hoogte en volg Pim en Lisonne

24 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

DINSDAG 24 JANUARI

WE STAAN LEKKER VROEG OP EN HET IS NOG STEEDS DRUILERIG EN MISTIG.
We besluiten toch maar de zee op te gaan want het is nu zomer dus de tijd voor de dolfijnen hier voor de Afrikaanse kust.
De zee is ruw en we klappen zwaar over het water, het regent pijpenstelen en we hebben geen dolfijn gezien, alleen een kolonie zeehonden en een zeeolifant.

Vanmiddag zijn we maar gaan wandelen en met de katten van de buren !!!!!!!!!!!!!

Miaaauw wauw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 25 Januari 2012 - 06:20

Peter En Rian:

Geniet nog van al het moois dat komen gaat. We volgen jullie op jullie verdere reis door Zuid Afrika. Voor ons zit het er helaas op, vliegen vanavond terug.
    See you at home!

• 25 Januari 2012 - 13:41

Iris:

Wow Pim en Lisonne!
    Ik kwam op jullie site via Fleurtje..
    Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken! Nog zo veel leuke hotspots op de planning ook.. Super!

Geniet!

Liefs Iris

• 25 Januari 2012 - 13:48

Patrick:

Wat een geweldige verslagen en mooie foto's. Daar loop je dan met het snelste landdier op aarde WOW.
    Geniet met volle teugen.

• 25 Januari 2012 - 18:33

Raymond En Yvonne:

Heel leuk om al jullie verslagen te lezen,het klinkt allemaal super gaaf,ben wel een beetje jaloers op jullie. Geniet er nog van en we horen de rest allemaal wel als je weer terug bent in ons natte kikker landje. Kus Yvonne Raymond xxx